Pages

Thursday, March 3, 2011

Somthing new - G O L F !!!

Assalamualaikum and hye....

Alhamdulilah... dh recover dr demam and now me tgh counting clock nak balik KL. windu gle plak kat KL... cm duk jauh je kan?? hahhahahaha

wateva it is i m still having fun at Kerteh.. i tried a new game G O L F!! yeay!! game org kaya G O L F... its fun actually trying something new....

but honestly speaking it is not my type of sports. B O R I N G!! eh tp tak tau lah if dh teror jd gian plak kan??? hikhihkhik...

baru je skali try afterdat terus collapsed dmm hahhahhahaha... me dehydrated panas tepi laut n tak minum air byk.... so tak tau lar bakat ade ke tak....

so, now dh recover ut still coughing and flu.... so next week nk try ag...


wish me luck!!!


nih lakonan sbb nk tgkap gambo. tp ade gaya tak??? hikhihkihk



okey! ni pose btul2 nk tgkap gambo

candid! terkial kial


dance together

0 comments:

Post a Comment

thanks for your support (,")