Pages

Tuesday, July 27, 2010

can i have an advice from you??? please....

hye ....
bole bertahan sehari jer not to 'mmbebel' seorg diri di dalam blog nih hikhik dh terasa addicted nk bercerita...

btw dis time tak mo cter but want to ask an advice from all of you...

BAGAIMANA MENGATASI MASALAH KUAT MKN????

1. kenal pasti masalah
- cepat terasa lapar
- bler cube mengawal mkn akan CEPATTT terasa lapar semula sehinnga kepala pening (konon msk angin lar)
- ubat hormon perangsang untuk makan (ade lagi 2 bulan for monthly injection)
- selera mkn bertambah

2. kenal pasti punca
- ubat hormon
- ubat hormon
- still ubat hormon

3. alternatif
???
???
???

disebabkan step no 3 saya sudah tersangkut saya memerlukan jasa baik anda sumer mmbantu saya....tolonglah bantu saya kerna saya sudah naik 10 kilo okey 10 KILO!!!!!!!!!!

saya tensen. saya sudah melakukan perkara perkara di bwh tp tdak mnjdi..
1. puasa - msh lgi begini
2. kwl mkn - seperti diats akan cepat lapar semula
3. tdk mkn nasi - lagi saya bertambah lapar...

jadik bantulah saya ... i need your advice please...

tata~


p/s be strong!!

0 comments:

Post a Comment

thanks for your support (,")