Pages

Saturday, July 24, 2010

Run!!!

Hye ....
First entry for today..actually hari nih weekend yg ku rase begitu sucks sekali!!! Ku try to avoid that feeling but I can't.. Try to run from it also cannot....

Yup! I know I can't run from it. I have to face it and solve it.. Tnya pe problem and try to find a solution...

But how??? Die tak nk berckp ngan ku.. Puas ku desak puas ku tnya uhuhuhuhu payah lah...sorrylah saya tak bermaksud menyakitimu....

Oppppssss jiwang pulak tp biarlah kiter mintk maaf ngan bdan kiter....hah bdn kiter lah....lar nape ingt boipren kiter ker hikhikhikhik kiter mane der boipren teman spesel ade lah hehehhehehehe... Gurau jerk...

Lately bdn I bgai kan dipam pam. I tk suke tp tak leh nk avoid.. Nafsu mkn melampau2 sbb makn hormon tuh!! Huh?! Not a reason?? Kalu dh lapor smpai kepala pening sbb cntrol mkn wat else I can do???

So sorry my beloved body tgl ag 3 bulan jer ag...tp I dh jumpe cara nk cube kurgkan berat bdn... Nnti I share ngan u all ble dh betul2 jdk eh...

tata~

P/s sorry may be the hardest word to say....

I AM SORRY

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment

thanks for your support (,")