Pages

Wednesday, August 11, 2010

After 1 year...

Assalamualaikum....
Selamat berpuasa rakan rakan... Hari nih first puasa excited kan...insyallah bole tahan sbb tk kerja duk umah jerk hahahha

So, insyallah dis week mesti byk entry per day...byk masa kan makan tak bole menype(men+type hikhik) jer lah hehehhe

Hari nih kiter 1st puasa smlm kiter dah stat terawih..so alhamdulilah saya sekeluarga pg menunaikan solat terawih yg adanya hanya skali setaun...

FYI, last year saya langsung tk dpt pg sehari pun sbb saya baru recover dr surgery..so dis year cm excited sket heheheh...

So, bler dgr jer suara imam mengimamkan jemaahnya saya rase sedey sgt...sbb sudah hampir 2 tahun saya tdak ke masjid tuk solat berjemaah..ada solat jemaah tp di rumah bersama pamily....

bila solat jemaah di masjid di bulan ramadhan feeling die lain sket mungkin crowd die ramey, terawih yang ditgu2 dsbgi (mcm perasaan waktu tuh huhuhuhu)...ya Allah betapa jahilnya hambaMu ini...

Kadang kdang malu jugak dgn Dia. Bile bulan ramadhan, ble dlm kesusahan baru lah nk crk Die dgn beriya2...tp itulah saya yg msh lemah dlm melawan dugaan nafsu dan godaan syaitan...

Harap harap rakan rakan tdak seperti saya dan sentiasa ikhlas beramal untukNya insyallah...

So, sekali lagi selamat berpuasa yer. Maaf dan ampun dipinta.


Amin~

P/s A heart with no direction will be lost. Let God be the map and guides the way. #ihatequote

Sent from my BlackBerry® Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment

thanks for your support (,")