Pages

Sunday, August 29, 2010

Busy weekend

Assalamualaikum,

Sorry no update for a long time. Very a busy weekend. Ya Allah busy gler last week no no no not busy for work but invitation for berbuka puasa hehehehe

Tau berbuka mlm, siang bukan tk de masa nk berblog tp last week terlalu byk bnda yg mmbuatkan diriku mengamuk so tkt mengamuk di dlm alam maya.... Tak mo la biar diriku cool and ade cter menarik baru nk berblog heheheh

So, sorry yer... Btw last week byk gle invitation bole dikatakan everyday hehehehe... Cian my pamily. Tp tak pe maybe next week duk umah jerk.. My pamily tak suke berbuka luar sbb ssh nk rushing g solat...

Tak pe lah org tua kan.. Actually tuh sbb pengalaman we all satu pamily berbuka ngan ais krim McD jerk.. Bpk saya tak bole cenggitu. Kene proper berbuka. Biasalah lelaki. So since pd tuh we all tk penah berbuka luar unless we all tapau and mkn kat umah heheheh

Tak pe lah terpulang pd msg2 jnji berbuka tak tinggal solat. I have to go nk soping kat jln tar nih hehehhe

tata~

P/s "I don't wanna be rich, I wanna be comfortable" is a LIE!


Sent from my BlackBerry® Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment

thanks for your support (,")