Pages

Monday, August 2, 2010

Alhamdulilah...

Lagi 1 jam lebey nk buka pose ... Alhamdulilah tgl sehari lagi sok tuk menggantikan pose 1 bulan yg kutglkan ( bukan sengaja tau ade sbbnya hikhihk) insyallah..

Sahabt sahabat (wah! Sopan) *mode berdakwah* dh habis menggantikan puasa? Saya hampir! Hopefully you all habiskan yer... Actually pose last minute nih pun ade bgsnya... We able to train our mental and physical in adv...

Tp tak bgsnya tkt tak sempat.. So tk smpat kene lah byr fidyah yer...ye ker? I m not so sure about dis thing but I heard a few versions saying dat:

1.Tak pose ganti tk pe byr je fidyah
2.Ganti je bila2 but for the time being byr fidyah
3. Kene ganti tk kira masa dan waktu...

Saya tak tau yg mane betul. Yg terbaik kiter ganti je lah tuh kan wajib tk bole escape!! No! No! No! (Smbil mengerakkan jari telunjukku hikhik)owhh ngelat eh (ngelat tuh mksudnya mcm main tipu lah) Ntah2 yg ganti tuh pun tak ckup lagi astagfirullah alzim...

Wallahualam...

Yang penting kiter sebagai umatnya kene tahu tanggungjwb kiter kepadaNya... Semoga saya dan juga you all tergolong dlm hambaNya yg bertaqwa insyallah....(terasa jdk ustazah pulak hikhukhik) saya hanya mahu berkongsi ilmu yg saya tau...you all pun bole jugak share share jgn kedekut tk baik huhuhuhu... Really appreciate it!

So last word from me selamat menggantikan puasa dan selamat menyambut ramadhan insyallah

Amin...


tata~

P/s sharing is caring


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment

thanks for your support (,")